FAQs

Q?

Zašto da izaberete nas?

A.

Digitalni marketing nije samo oglašavanje. Oglasi su vrh piramide različitih akcija i radnji koje su prethodile. Digitalni marketing uključuje web stranicu, Facebook i Instagram stranicu, način na koji se preduzeće predstavlja, ponude koje daje kupcima i na kraju reklamne kampanje putem kojih promoviše sve gore navedeno.

Mi smo stručnjaci za digitalni marketing. Do sada smo uradili preko 600 različitih online marketing kampanja. Imamo znanje i iskustvo da preuzmemo bilo koji projekat. Naš cilj je da vam pomognemo u razvoju vašeg poslovanja i da povećamo vašu prodaju. Možemo vam dati korisne savete kako da maksimalno iskoristite resurse koji su vam na raspolaganju. Zajedno ćemo urezati put koji će vas dovesti do više kupaca i povećati vaš profit.

Q?

Šta vam nudimo?

A.

Ako već imate Google Ads kampanje ili kampanje na društvenim mrežama, naš tim stručnjaka može da ih analizira za vas i da vam ukaže na njihove eventualne nedostatke. Samo ako smo potpuno sigurni da možemo da vam donesemo bolje rezultate, predložićemo vam da ih preuredimo.

Ukoliko još niste počeli da se oglašavate na internetu, možemo zajedno sa vama da razvijemo strategiju i da kreiramo sve online marketing kampanje koje su vam potrebne.

Q?

Zašto da se oglašavam na Google-u?

A.

Google je najveći pretraživač na svetu, koji dnevno prima 3,5 milijardi upita za pretragu. Google je resurs koji ljudi širom sveta koriste za postavljanje pitanja i dobijaju odgovore kombinacijom plaćenog oglašavanja i organskih rezultata. Prema Google-u, oglašivači zarađuju 8 USD na svakih 1 USD koji potroše na Google Ads. Dakle, postoji nekoliko razloga zbog kojih biste trebali razmotriti oglašavanje na Google-u.

Trebate još jedan razlog? Vaši konkurenti koriste Google oglase. Hiljade kompanija koriste Google oglase za promociju svog poslovanja, što znači da čak i ako se organski visoko rangirate za pojam pretrage, vaši rezultati će se prikazivati u donjem delu stranice ispod vaših konkurenata.

86% klikova na Google stranici dobije prvih 5 rezultata pretrage. Mi ćemo se pobrinuti da budete tamo!

Q?

Koja društvena mreža odgovara mom preduzeću?

A.

Nakon detaljne analize vašeg prisustva na internetu i proizvoda/usluga koje nudite, kao I analize vase konlurencije, Analiziramo vaše prisustvo na mreži i vašu konkurenciju da odaberete mreže društvenih medija koje vam odgovaraju.

Q?

Koliko vremena je potrebno za kreiranje Google Ads i Social Media kampanja?

A.

Ukratko, kreiranje reklamnim kampanja na Google-u, YouTube-u ili društvenim mrežama uključuje istraživanje tržišta, analizu konkurencije, definisanje ciljne grupe, pronalaženje ključnih reči, kreiranje grafičkih i tekstualnih oglasa. Ceo proces se može završiti za otprilike 5 radnih dana. Međutim, dobro razvijena reklamna kampanja je kontinuirani proces testiranja, prilagođavanja i poboljšanja kako bi se povećala njena efikasnost i smanjili troškove.

Q?

Koliko košta oglašavanje na internetu (Google, YouTube, Facebook, Instagram…)?

A.

Cena online oglašavanja varira u zavisnosti od vaših reklamnih ciljeva, posećenosti koju želite da postignete, konkurencije u određenoj branši, ključnih reči, ciljne grupe i još mnogo toga. U svakom slučaju možemo da kontrolišemo koliko novca dnevno trošimo i da postavimo ograničenje kako ne bismo prekoračili vaš budžet. Naš zadatak je da prilagođavamo vaše oglase, ključne reči, mesta prikazivanja oglasa, podešavanja, cenu po kliku (CPC), dnevni budžet kako bismo optimizirali vase oglase i osigurali da dobijete najveći povrat investicije (ROI).

Q?

Koliko novca treba da uložim u reklamnu kampanju na Google-u ili nekoj društvenoj mreži?

A.

Vaše ulaganje u online marketing kampanje se izračunava na osnovu vaših ciljeva, ali to je obično kalkulacija na osnovu vaših prihoda od prodaje i marketinga. Ako ste novi klijent, preporučujemo da počnete sa relativno malim iznosom u prvom mesecu kako biste istražili tržište i videli da li vaši kupci reaguju na vaš oglas i proizvode/usluge koje nudite.