Google i Facebook: protivnici ili saveznici?

Google i Facebook: protivnici ili saveznici?

Često se dešava da ljudi ova dva načina reklamiranja posmatraju kao protivnike, a ne kao saveznike. Zato vam predstavljamo četiri načina na koja možemo udružiti snage ova dva kanala kako bismo stvorili super oružje promocije!

#1 Pretraživanje na Facebook, kupovina preko Google-a.

Dobro osmišljena Facebook kampanja može imati sjajne rezultate pokrivanjem i transformisanjem "hladne" publike. Takođe može da poveća broj ljudi koji pretražuju vašu marku na Google-u. Kada se to dogodi, pojavljuje se zlatna prilika za "zaključivanje posla". Logika je sledeća: vidim oglas na Facebook-u i pretražujem na Google-u da bih saznao više. Čak 34% korisnika se ponaša upravo ovako.

Za to postoji vrlo jednostavno objašnjenje. Korisnici koji vide oglas se interesuju za proizvod ili uslugu, ali ne znaju mnogo o brendu, pa prelaze na Google da bi saznali više pre nego što mu poveruju.

Da biste postigli ovu strategiju, morate da koristite svoj brend kao ključnu reč u kampanjama za pretragu i da poruku uskladite sa Facebook-om. Na ovaj način jačate svoju poruku i pokazujete verodostojnost.

#2 Pretvorite naslove Facebook oglasa u pojmove za pretraživanje.

Uspešan Facebook oglas može stvoriti puno potencijalnih kupaca i izazvati puno pretraživanja na Google-u, ali imajte na umu da će mnogi korisnici pretraživati na osnovu naslova oglasa, a ne marke.

Dobar naslov može pokrenuti više pretraga nego brend. Koristite naslov oglasa kao pojam za pretraživanje da biste kako pretrage korisnika postaju konverzije!

#3. Ponovite: Prikažite korisnicima koji su pretraživali, oglas onoga što su tražili.

Nakon što smo spojili Facebook i Google, vreme je da tu vezu učinimo još dinamičnijom, zahvaljujući retargetingu, čije su prednosti dobro poznate onima koji ga koriste.

Ovde govorimo o cross-platform retargetingu i pametnom načinu da se to uradi.

Možete iskoristiti Facebook kako bi ponovo dosegnuli ljude koji su na vašu web stranicu došli preko Google oglasa pretrage i pokazali im baš onaj proizvod koji su tražili.

Čini se komplikovano, ali u stvari je jednostavno. Sve što je potrebno je da imate puno landing stranica na sajtu, tako da ih ne morate slati na početnu stranicu. Takođe, da biste bili sigurni da prave oglase prikazujete pravim korisnicima, morate da kreirate custom publiku koja odgovara landing stranicama.

# 4 Pronađite više sličnih korisnika sa onima koji vas traže.

Napravite lookalike publiku na osnovu onoga što su pretraživali korisnici koji su posetili vašu web stranicu. Jedino na šta morate obratiti pažnju je da ih ne ciljate dvostruko dva puta. Znači, proverite da nisu uključeni u drugu publiku u neku drugu sličnu lookalike publiku koju ste kreirali.

Svakako je ovo pametan način da pronađete mnogo novih potencijalnih kupaca!

Comments are closed.