Video marketing u 2020. godini

Video marketing u 2020. godini

Ako se pitate da li vredi investirati u video sadržaj u 2020. godini, potpuno smo sigurni da vredi. Video je došao da bi ostao, nije samo u prolazu.

Procenjuje se da će do 2023. godine budžet za video marketing dostići 102,8 milijardi dolara! Korisnici će biti bombardovani video zapisima gde god da se nalaze, a to znači da vaš video sadržaj mora da se izdvaja od ostalih .

Broj video sadržaja na internetu raste neverovatnom brzinom, što pokazuju i sledeće statistike.

Video trendovi

  • 81% preduzeća koristi video kao marketinško sredstvo - u odnosu na 63% u prethodnoj godini. (HubSpot)
  • 6 od 10 ljudi bi radije gledalo video zapise na mreži nego na televiziji. (Google)
  • Do 2022. godine, video zapisi na internetu činiće više od 82% ukupnog internet prometa - 15 puta više nego što je to bilo 2017. (Cisco)
  • 78% ljudi gleda video zapise svake nedelje, a 55% gleda online video zapise svaki dan. (HubSpot)
  • YouTube je druga najpopularnija web stranica posle Google-a. (Alexa)
  • Korisnici na YouTube-u svakodnevno pogledaju više od milijardu sati video zapisa. (YouTube)
  • 75% svih video pregleda se odvija je na mobilnim uređajima. (eMarketer)
  • Gledaoci pamte 95% poruke dok je gledaju u video zapisu, u poređenju sa 10% kada je čitaju u tekstu. (Insivia)
  • 72% kupaca radije bi saznalo o proizvodu ili usluzi putem videa. (HubSpot)
  • 92% korisnika koji gledaju video na mobilnom uređaju će ih podeliti sa drugima. (Wordstream)

Statistika videa na društvenim mrežama

  • 65% ljudi koristi YouTube kako bi im pomoglo da reše problem. Želite da napravite kuću ili uklonite čudne parazite iz očiju? YouTube bi mogao da ima odgovor. (Google)
  • Postovi na društvenim medijima sa videom imaju 48% više pregleda. (HubSpot)
  • 90% pregleda video snimaka na Twitteru-u odvija se preko mobilnih uređaja. (Twitter)
  • Preko 1,9 milijardi ljudi koristi YouTube. To je otprilike jedna trećina interneta. (YouTube)
  • Najveću zaradu na YouTube-u napravio je sedmogodišnjak. Zarada je prošle godine iznosila 22 miliona dolara.
  • 62% ljudi je izjavilo da ih je više zainteresovao proizvod nakon što su ga videli u Facebook Story-u. (Marketing Land)
  • Facebook ima preko 8 milijardi video prikaza dnevno. (TechCrunch)
  • 75 miliona ljudi svakodnevno posećuje Facebook-ovu video platformu. (Adweek)
  • Video zapisi na društvenim mrežama ostvaruju 1200% više deljenja nego tekstualni i slikovni sadržaj zajedno. (G2 Crowd)
  • Video promocije su sada podjednako popularne kao i promocije fotografija na Facebooku. (Socialbakers)
  • Očekuje se da će potrošnja mobilnih video oglasa biti oko 72% ukupne potrošnje digitalnih oglasa u ovoj godini. (eMarketer)
  • 81% preduzeća radije koristi Facebook za svoj video marketing. (Buffer)

Video marketing statistika

  • Web stranica ima 53 puta veću verovatnoću da će doći do prve stranice Google-a ako sadrži video. (Insivia)
  • Uključivanje video zapisa na vašoj odredišnoj stranici (landing page) može povećati vašu stopu konverzije i do 80%. (Unbounce)
  • Skoro 50% internet korisnika traži video zapise koji se odnose na proizvod ili uslugu pre nego što posete online prodavnicu. (HubSpot)
  • Video povećava organski saobraćaj web stranice za 157%. (Conversion XL)
  • 25% kompanija objavljuje video zapise svake nedelje. (Buffer)
  • 85% potrošača želi da vidi više video sadržaja od brendova. (HubSpot)
  • 97% marketera tvrdi da je video pomogao korisnicima da bolje shvate njihove proizvode i usluge. (HubSpot)
  • 52% marketera tvrdi da je video vrsta sadržaja sa najboljim ROI. (HubSpot)
  • Dodavanje video zapisa u vaše mejlove može povećati stopu klikova za 300%. (HubSpot)
  • U proseku, ljudi troše 2,6 puta više vremena na stranicama sa videom nego na stranicama bez njih. (Wistia)
  • 64% potrošača će obaviti kupovinu nakon gledanja brendiranih videa na društvenim mrežama. (Tubular Insights)
  • Očekuje se da će video predstavljati 82% internet prometa do 2021. godine (Cisco)

Video marketing najbolje praske

  • Video snimci kraći od dve minute dobijaju najviše angažovanja (engagement). (Wistia)
  • 85% Facebook video snimaka se gleda bez zvuka, dok 60% Instagram Stories se gleda sa uključenim zvukom. (Instagram)
  • 33% gledalaca prestaće da gleda video nakon 30 sekundi, 45% nakon jedne minute, a 60% nakon dve minute. (Ad Age)
  • 65% gledalaca preskoči online video oglase čim je to moguće. (CNBC)
  • 93% marketera koristi video. (SingleGrain)
  • 73% B2B marketera kaže da video pozitivno utiče na njihov ROI. (Tubular Insights)

Comments are closed.